máj
13

Boldog Szülinapot!

| Szerző: Tom Average | 1:34 pm

Ki tudja felsorolni milyen programok voltak a BKF 10. születésnapján? Nehéz feladat, mert igencsak változatos volt a kínálat:) Bár rengeteg előkészületet igényelt, de a sok munka meghozta gyümölcsét: fergeteges volt az ünneplés!


A SUPERHEROEk nem véletlenül vonzották magukra az arra járók figyelmét: a tehetségkutatón láthattunk táncot, hallhattunk verset, beatboxot, egyéni és duett éneket valamint zenekarok játékát is!

 

 

 


Ezek után nem sokkal a színpadon esélyegyenlőségi beszélgetés is zajlott. Ez már csak azért is felkeltette az érdeklődésem, mert a borkóstoló folyamán már volt szerencsém megismerkedni az egyik beszélgetővel, Nemes Norbival és egy barátjával, Kiss Péterrel, akik mindketten siketek (Norbi egyébként a BKF-re jelentkezett). Rengeteget mosolyogtak, nagyon megkedveltem Őket! Így nem csoda, hogy amikor megláttam Norbit a színpadon, bár csak áthaladtam volna az udvaron, megálltam. Muszáj volt megnéznem és meghallgatnom a beszélgetést. Eszembe jutott, hogy milyen kár, hogy tantárgyfelvételkor lecsúsztam a jelnyelvoktatásról. :)

Na meg az is, hogy annyi, de annyi érdekes program volt, amit nem próbáltam ki! Például nagyon szerettem volna végigmenni a kerekes székes akadálypályán. Kaptam volna lábnyom-matricát! Meg egyet, hogy felragasszam, azt szimbolizálva, hogy tettem egy lépést az esélyegyenlőségért! Vagy – mivel én nem nagyon szoktam csajos programokban részt venni-  szívesen mentem volna sminkeshez, vagy nyertem volna stylingolást. Arról nem is beszélve, hogy a borkóstolóval egy időpontban volt a SUPERHEROES! Végig akartam nézni, de így csak egy-egy pillanatot csíphettem el belőle!

Jó, jó, nem panaszkodom, nem is szokásom, főleg, hogy a borkóstoló is jól sikerült. Az elején kicsit feszengett a közönség, de a harmadik-negyedik kóstolás után már kötetlenebbé vált a hangulat. :) Jól sikerült a felépítése és a lebonyolítása is.

Lehet, ha két napos lenne a születésnapi rendezvény, előnyére válna. Szerintem élvezhetőbb lenne, mert nem maradna bennünk hiányérzet, hogy kihagytunk valamit! Furcsa kritika egy rendezvényről ez: túl érdekes volt.

Mondjuk az egyik nap lehetnének a sportprogramok, meg a versenyek, szóval a most is megrendezésre került foci – asztalon és élőben egyaránt - , póker és főzőverseny, a másik nap meg a fesztiválhangulaté lenne. Itt találkozhatnánk a Tegyél Egy Lépést sátrával, ezen a napon lenne a Csajos Sátor (fodrászaton, manikűrrel, sminkeléssel, hennafestéssel, valamint életmód - és párkapcsolati tanácsadással - mint idén), a Borkóstoló, a Chili & Vanilia előadás, és a Digitális Vidámpark (ahol idén is kipróbálhatóak voltak a Nintendo Wii-sports, az Xbox 360 - guitar hero és a DJ hero játékok) is!

Mindkét nap zárása lehetne a Silent Mozit követő Silent Disco, ahol ismét maradandó partyfotók és videók készülhetnének... :)

Az idei programok elég magasra tették a lécet a folytatáshoz. Például a művészetis hallgatók által megkomponált fényfestés. Óriási volt! A körépület Colosseummá változott, emellett többek között snake és tetris játékok meg szuperhősök is megjelentek rajta! Még annyi dolgot láthattunk, amelyeket igazából nem lehet szavakba önteni, érdemes megnézni a róla készült videót.

 

 

 

 

 

BKF10 Fényfestés, 2011. május 5. from Marcell Adk on Vimeo.

Ezt követte –de nem múlhatta felül- a napot megkoronázó tűzijáték, mely azt a hangulatot keltette, hogy valami nagyobb részesei vagyunk. Igen. Az immár 10 éves BKF részei!

Kottász Adél 

A születésnapról és a programokról készült képek válogatása megtalálható a honlap galériájában, az összes kép pedig a BKF facebook oldalán ITT, ITT és ITT.

Jövőre újra találkozunk! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bkf.blog.hu/api/trackback/id/tr772900666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása