jún
26

A Kommunikáció és médiatudomány szak első éves hallgatói Kreatív írás órán több különböző témában kellett megírniuk az év végi feladatot. Horváth Kitti írása.

Feladat

Írja meg egy szerelem történetét mintegy 30 db sms-ben. Minden egyes sms-t ugyanaz a személy küldi valakinek. Az alábbi kifejezések, azok minden ragozott formája tabu a szövegben:

bejön, elhagy, haragszik, jó, jól érzi magát, tök/tökre, tetszik, szép, szeret, társaság

Az alábbi kifejezéseket, azok valamilyen ragozott formáját mindenképp használja fel a szövegben:

alszik, berúg, borsó, bútor, édesanya húslevese, esküvő, kész, málnaturmix, Nike, Swarowski, válik


Dolgozat

Horváth Kitti



Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.01.04. 14:01

Szia, Timi! A 2012-es év búcsúztatója egyértelműen fergeteges volt. Szégyen vagy sem, nem emlékeztem rá, hogy birtokomba jutott a telefonszámod, így mondanom sem kell, micsoda öröm ért, mikor a telefonkönyvemet bóklászva rád leltem. A szilveszter erről szól, elengedjük magunkat, piálunk, szórakozunk, beszélgetünk, így remélem, egyikünknek sem kell szégyenkezni és kimondhatjuk- tabuk nélkül-, hogy berúgtunk. Ennek ellenére őszintén bízom benne, hogy emlékszel még rám és , hogy valamikor az életben még viszontlátjuk egymást. Üdv. : Bálint a Beck’s  pubból

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.01.09. 23:34

Mesés voltál a ma esti vacsorán. Örülök, hogy eljöttél. Nem tudom, Te mit kívántál, miután hullócsillagot láttunk, de azt tudom, hogy, ha az kívánságom teljesül, én leszek a legboldogabb ember a Földön.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013. 01.29. 22:22

Nem értem, miért vagy képtelen válaszolni a hívásomra. Semmi baj, leírom hát SMS-ben a „magyarázatomat”, ami inkább tény. Borsócska valóban a barátnőm, de már múlt időben. Hosszú időt töltöttünk együtt, voltak kellemes perceink, de részemről elmúlt a szerelem. Ezt Rékának is elmondtam. Azonban neki még mindig nem sikerült teljesen túllépnie ezen a szakításon. NEM csaptalak be, NINCS barátnőm, és NEM vagyok ugyanakkora tuskó, mint az összes többi férfi.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013. 01.29. 22:40

Már megint tévedsz. Nem szokásom minden nőnek különleges becenevet adni. Te a Jégcsapkirálynőm vagy, mert alig tudtalak szóra bírni a buliban sem és mindvégig rideg voltál velem. Most is az vagy, szóval nem hazudtolod meg a csúfnevedet. J Rékával 2008-ban ismerkedtem meg a 27. Nike  Budapest Nemzetközi Félmaraton Futóversenyen, ahol ezzel a névvel nevezett: Borsócska 21. ÉRTED, majomka?!

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.02.14. 23:57

Micsoda golyóérzéked van! Nem semmi! Ne felejts el időpontot kérni a műkörmösödtől, mert botrányosan festesz kilenc körömmel. (Természetesen csak vicceltem, észre sem veszem, ha nem mutatod meg és nem siratod percekig a Swarovski  díszköveidet. J )Vidám álmokat, bowling királynőm.


Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.02.15. 22:46

Képzeld, megcsókoltam ma egy jégcsapot. Nem is volt olyan fagyos, mint gondoltam. Sőt! Mintha olvadásba kezdett volna. Remélem , előbb-utóbb folyékony halmazállapotúvá válik. Úgyis azzá változtatom! ;)

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.03.01. 12:07

Hmm. Odáig vagyok az új Facebook profilképedért. Sokat dob rajta, hogy éppen én ölellek át hátulról. J Írj, ha végeztél a tanulással mára!

txtmessage.jpg 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013.03.28. 06:17

Imádtam a mai éjszakát!!! 10/10

 

Feladó: Bálint

Címzett: Jégcsapkirálynő

Dátum: 2013. 04.03.

El sem hiszem, hogy ezt is megértem. A kisasszonynak magától eszébe jutottam. Én is Téged! J

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.04. 00:01.

Ma fél éve annak, hogy az én egyetlen Nyuszifülem vagy. Érik egy bemutatkozás Sopronban, az ősöknél. Mondjuk pénteken egy vacsi a szüleimnél?

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.10. 13:12

Anyám kicsit körülményes. Ne vedd magadra. Szimpatikus voltál neki, különben nem mutatta volna meg a virágokat a hátsó kertben. Azok kivételes virágok számára, csak azoknak mutatja meg, akiket megszívelt. Higgy nekem!

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.10. 13:30

Biztos a málnaturmix a hibás. Anyám bevett szokása, hogy még megküldi egy kis ételszínezékkel, hogy minél ínycsiklandóbb legyen. Van orvosságod? Vagy esetleg szeretnéd, hogy elkísérjelek orvoshoz? Négykor végzek.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.10. 15:40

Úgy fest, hogy hatnál előbb egész biztosan nem tudok szabadulni. Nem tudlak elkísérni, kicsim, bocsánat. Még mindig émelyeg a gyomrod? L

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.10. 20:52

Voltam Nálad. Nem csengettem fel, mivel abban bíztam, helyre jöttél és sikerült elaludnod. Ehelyett üres a lakásod, az ebédlőasztalon heverő papírokból pedig arra következtettem, hogy nőgyógyásznál jártál. MIÉRT VAGY REPÜLŐÜZEMMÓDBAN?

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.17. 08:07

Akárki akármit gondol, nekem fél év is elég ahhoz, hogy kijelentsem, Veled akarom leélni az életem.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.17. 09:00

Nekem viszont egyáltalán nincs kétségem efelől. Fölösleges is ezen agyalnod. Olyan szerencsés helyzetben vagy, hogy ma csupán annyi dolgod lesz egész nap, hogy Lakáskultúra magazinokat lapozgass. Nekem ma ennél lényegesen több elintéznivalóm lesz, de sietek Hozzád. Bocsánat, Hozzátok. J


Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.06.24. 12:11

Nem hiszem el, hogy a WC-ről kell megüzennem PONT Neked, aki ismeri már anyám rigolyáit, hogy a főztjét SOHA, SEMMILYEN körülmények között NE kritizáld. Édesanya húslevese szent és sérthetetlen. Igazán kivághatnád magad valami olyasmivel, hogy terhesség alatt mindent sótlannak és ízetlennek találsz.  Légy’szííí!!!! Csók a WC-ből, tali az ebédlőben fél perc múlva.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.07.01. 07:32

Délelőtt 11-kor érkeznek a bútorszállítók. El ne felejtsd.

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.07.03.

www.mineknevezzuk.hu. Különleges keresztnevek tárháza, ajánlom figyelmedbe. Csók Nektek, 7 felé érkezem. Sütnél nekem májat estére? Megkívántam. Meg Téged is. :)

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.07.13. 12:09

KIKÉSZÍTESZ. Muszáj vitatkoznunk egy átkozott szalvéta színén? Szerintem viszont pozitív, hogy engem ezek az apróságok nem érdekelnek. Mert így legalább nem szólok bele a számodra oly fontos részekbe. Vagy részletekbe. J

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013.07. 16. 21:10

Hülyeség, hogy az esküvőnk előtti napon nem alszunk együtt. Így le sem tudom hunyni a szemem... Bár, ha kapnék egy édes SMS-t a leendőbelimtől, javulnának a pihenési esélyeim. Már ha létezik egyáltalán ilyen. J

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2013. 07.16. 21:21

Ez inkább izgató volt, mint álmosító. Eszet Lenke. J Imádlak, és alig várom, hogy holnap a feleségem légy.

 

Feladó: Bálint

Címzett:

Dátum: 2014.03.13. 10:01

rohanok

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2014.05.01. 14:15

Azt vágod, nyussz, hogy a kórházból hazafelé, a nagy izgalmak közepette elfelejtettünk fizetni a taxisnak? És még csak nem is szólt... A kis kópénk már élete negyedik napján kizsiványkodta a szépségével, hogy ingyen hazautazhasson. Most jutott eszembe nekem is…

 

Feladó: Bálint

Címzett: Kincs

Dátum: 2014. 09.10. 14:17

Fodrász után nem kell rohannod haza, mert Zolival kihoztuk a gyerekeket a meccsre. Remekül érzik magukat. SZRTLK.

A bejegyzés trackback címe:

https://bkf.blog.hu/api/trackback/id/tr375378801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása