már
30

Sziasztok! 

Harmadéves éves hallgató vagyok kommunikáció és médiatudomány szakon, a BKF levelező képzésében. Február közepén megszűnt a munkahelyem, a helyzet elég kilátástalannak látszott, le voltam törve.

Körülbelül másfél hete éltem a munkanélküliek gondtalan/gondterhelt életét, amikor egyik este e-mail olvasás közben ráakadtam a Karrier Centrum hírlevelére. Tájékoztatójuk az ETR-be irányított ahol a friss állások között találtam egy szimpatikus ajánlatot. Az iskolánk kiadványszerkesztői és grafikai feladatok elvégzésére marketing asszisztenst keresett. Még aznap este elküldtem az önéletrajzomat és a motivációs levelet. Másnap értesítettek, hogy állásinterjúra várnak. Kicsit izgultam, de úgy gondoltam jól sikerült. Pár nappal később kiderült, hogy engem választottak ki a munkára, és másnap már jöhettem is dolgozni. Egy nagyon vidám, fiatalos, szimpatikus társaságba kerültem. Mostantól az iskola blogjának grafikai kivitelezése is a feladataim közé tartozik, remélem, tetszik Nektek!

Így találtam munkát a Karrier Centrum segítségével másfél hét alatt a válság idején. Ezúton is üzenem Nektek, hogy legyetek nyitottak az újdonságokra és OLVASSÁTOK A BLOGOT!

A bejegyzés trackback címe:

https://bkf.blog.hu/api/trackback/id/tr231880627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása